6/30/2013

59

Niektórzy z nich nie powinni mieć dzieci. Jest tyle skurwysynów na tym świecie, którzy niszczą każdego z nas po kolei. Nie wiem czy będę mieć kiedykolwiek dzieci. Nie chce wydać na świat kolejnego istnienia , które przeze mnie będzie niedowartościowane, i będzie mieć takie albo nawet gorsze problemy niż ja.


Zafarbowałam włosy na rudo, a raczej na czerwono ;/ Hah no takie wakacyjne szaleństwo. Czuje się jak wisienka -.-
Widząc siebie w takich włosach aż miałam łzy w oczach. Nigdy więcej farbowania włosów! Dobra nie jest aż tak źle. Będę miała przynajmniej co wspominać :)


Czuje ,że czas pozmieniać coś na blogu. Już wszystko mi się na nim znudziło. Także bądźcie gotowe na nowy look ;p

3 komentarze:

  1. Miło mi, że trochę cię podbudowałam :). Nie ma na co czekać, a tak jak mówisz, wakacje to najlepszy czas, by zrzucić kg i pokazać się z innej strony. Nie wiem ile ważysz, ale życzę ci żebyś w te wakacje była z siebie dumna i zrzuciła tyle, ile możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też zawsze po zafarbowaniu włosów początkowo panikuję, a potem w sumie przyzwyczajam. czerwone włosy są w porządku :) gorzej jeśli zdarza się tak jak mi, że chwytają Ci po brązowej (!) farbie odrosty na czerwono, a końcówki na czarno. ;)

    wykorzystaj te wakacje, zmień coś w sobie, powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda, że niektórzy nie powinni mieć dzieci. ale niestety, to tak nie działa. a szkoda.

    też myślę o przemalowaniu się na rudo :)) ale raczej na chwilę, jakąś szamponetką, żeby zobaczyć jak będę wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń